Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост.
лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ)) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
Чрез пощенски оператор;
На е-mail: obshtina@asenovgrad.bg и fo@assenovgrad.com
Устно в ИЦ при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. писмено заявление-образец 2105;
2. документ за платена такса;
3. удостоверение за задгранични пътувания;
4. служебна бележка за дохода;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Договор за наем /нотариално заверен/
Заявление за заявяване на услугата /по образец/
Съдебно решение /при развод/
Удостоверение за задгранично пътуване
Закон за уреждане правата на гражданите с многогодишни жилищно-спестовни влогове
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 1.20 лв. / 0.61 €Сметка за внасяне на местни данъци,такси, услуги, наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път