Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, пл.Николай Хайтов №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20313
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, с прекъсване от 12,30 до 13,30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост.
лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ)) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
Чрез пощенски оператор;
На е-mail: obshtina@asenovgrad.bg и fo@assenovgrad.com
Устно в ИЦ при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Договор за наем /нотариално заверен/
Заявление за заявяване на услугата /по образец/
Съдебно решение /при развод/
Удостоверение за задгранично пътуване
Закон за уреждане правата на гражданите с многогодишни жилищно-спестовни влогове
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 1.2 лв.Сметка за внасяне на местни данъци,такси, услуги, наеми и др. IBAN-BG50IORT73758404020000 BIC - IORTBGSF на "Инвестбанк" АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път