Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Бюджет, икономика и местни приходи"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4331
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа. В Центъра за административно обслужване на общината е осигурен достъп на хора с увреждания.
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документиЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
1. Искане по образец.
2. Документ за самоличност - ако заявлението се подава в звеното за административно обслужване; Искането трябва да е подадено от данъчно задълженото лице или упълномощено от него лице. В случай, че искането не е подадено от тези лица, се отказва исканата административна услуга.
3. В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
Нотариално заверено пълномощно.
Съдебно удостоверение.
Удостоверение от съда или досъдебен орган.
Удостоверение от административен орган, водещ административното производство.
Иницииращ документ/акт.
4. За заявяване по електронен път е необходимо да притежавате валидно Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)
5. Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Възможни начини за заявяване:
1. със заявление на гише в център за административно обслужване;
2. устно в Центъра за административно обслужване;
3. чрез лицензиран пощенски оператор;
4. на електронна поща със заявление, подписано с електронен подпис: obshtina@strazhitsa.egov.bg;
5. през Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП.
Възможни начини за получаване:
1. лично или с нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане) на гише в ЦАО при Общинска администрация Стражица
2. с изрично указание на заявителя чрез лицензиран пощенски оператор, като декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели. Заявителят предоставя точен адрес на получаване и актуален телефонен номер за контакт. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
по електронен път на електронна поща.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 6 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- плащане на каса в Центъра за административно обслужване на общината;
- плащане с ПОС терминал в ЦАО;
- е-Плащане;
плащане по банков път.
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път