Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Дългопол, гр. Дългопол, гр. Дългопол, ул. "Г. Димитров" 132, п.к. 9250
Код за междуселищно избиране: 0517
Телефон за връзка: (0517)22185
Факс: (0517)22135
Адрес на електронна поща: grao_dalgopol@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Административното обслужване на граждани от отдел ГРАО се извършва в рамките на работното време без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаУслугата може да бъде заявена по следните начини:
-Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за информация и услуги на гражданите, с подаване на писмено заявление по образец;
-Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
-чрез лицензиран пощенски оператор, с нотариална заверка на подписа на заявителя;
Необходими документи към заявлението:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Заплащане на услугатаТаксата за предоставяне на административната услуга е 5 /пет/ лева – до 3 работни дни. При наличие на всички данни в Регистъра на населението, удостоверението се издава веднага.
Начини на плащане:
-На гише „Каса” в Център за информация и услуги на гражданите;
- С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за информация и услуги на гражданите.
-По банкова сметка: BIC:CECBBGSF, IBAN:BG45CECB97908477536600,БАНКА: „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА“ АД
Кодът за вида плащане е: 44 80 07
Предоставяне на индивидуалният административен актИндивидуалният административен акт ще Ви бъде предоставен по заявеният от Вас начин:
-Лично или чрез упълномощено лице в Център за информация и услуги на гражданите.
-Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
-като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
-като вътрешна куриерска пратка;
-като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път