Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Дългопол, гр. Дългопол, гр. Дългопол, ул. "Г. Димитров" 132, п.к. 9250
Код за междуселищно избиране: 0517
Телефон за връзка: (0517)22185
Факс: (0517)22135
Адрес на електронна поща: i-centre@dalgopol.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Административното обслужване на граждани от отдел ГРАО се извършва в рамките на работното време без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаУслугата може да бъде заявена по следните начини:
-Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за информация и услуги на гражданите, с подаване на писмено заявление по образец;
-Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
-чрез лицензиран пощенски оператор, с нотариална заверка на подписа на заявителя;
Необходими документи към заявлението:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Заплащане на услугатаЗа извършване на обикновена услуга – до 3 работни дни -6 /шест/ лева
За експресна услуга 10 /десет/ лева
За извършване на административната услуга по електронен път се заплаща намалена такса десет на сто спрямо таксата за присъствено заявяване.
Таксата за предоставяне на административната услуга е 5 /пет/ лева – до 3 работни дни. При наличие на всички данни в Регистъра на населението, удостоверението се издава веднага.
Начини на плащане:
-На гише „Каса” в Център за информация и услуги на гражданите;
- С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за информация и услуги на гражданите.
-По банкова сметка: BIC:CECBBGSF, IBAN:BG45CECB97908477536600,БАНКА: „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА“ АД
Кодът за вида плащане е: 44 80 07
Предоставяне на индивидуалният административен актИндивидуалният административен акт ще Ви бъде предоставен по заявеният от Вас начин:
-Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
-Чрез ССЕВ
-Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
-като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
-като вътрешна куриерска пратка;
-като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 6 лв.
За експресна услуга 10 лв.
За извършване на административната услуга по електронен път се заплаща намалена такса десет на сто спрямо таксата за присъствено заявяване.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път