Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2025 Разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива

      Разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 150
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • постоянен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице на гише в отдел УТС, партерен етаж на сградата.

      ·           Устно на гише в отдел УТС.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор.

       

      Документ за собственост.
      Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересовани.
      Скица – предложение за изменението, съгласно чл. 135, ал. 2 от ЗУТ.
      Задание по чл. 125 от ЗУТ.
       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      Агенция по вписвания.
      Възложител.
      Възложител.
      Възложител.

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИЯ ДОКУМЕНТ В СРОК:

      30 дни.
       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице на гише в отдел УТС.

      ·           По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o    Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o    Като вътрешна куриерска пратка.

      o    Като международна препоръчана пощенска пратка.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНИЯ ДОКУМЕНТ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две миогили, бул. България №84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: 08141/9207, 08141/3999, вътр. 265
Факс: (08141)-
Адрес на електронна поща: obshtina@dvemogili.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 часа до 13.00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане