Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- Искане по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при получаване на удостоверението;
- Документ за собственост (оригинал за справка и копие);
- Удостоверение за степен на завършеност на строежа – издаден не по-рано от три месеца преди датата на искането - издава се от Общинска администрация – Сухиндол;
- Скица на имота;
- Документ за платена такса, в случай, че услугата не е заплатена чрез системата за електронно плащане, поддържана от МЕУ;
- Оригинал и копие на документа за собственост;
- При починал собственик - удостоверение за наследници;
- Съдебно удостоверение;
- При издаване на данъчна оценка на недвижим имот, който е деклариран и за който се заплащат данъци и такси, собственикът не следва да прилага допълнителни документи към заявлението за издаване на оценката;
- При издаване на данъчна оценка на земеделска земя е необходимо към заявлението да бъде приложено удостоверение от Поземлена комисия за характеристиките на имота, необходими за изготвяне на оценката;
- При издаване на данъчна оценка на незавършено строителство е необходимо към заявлението да бъде приложена попълнена данъчна декларация по чл.14 от ЗМДТ, в която да бъде описана сградата, която се строи като завършена, и удостоверение от общинска администрация за етапа на завършеност.
Начини за заявяване на услугатаЛично от Центъра за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като международна препоръчана пощенска пратка;
По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)Изтегля се заявлението от връзката в секция "Образци на документи";
Електронната форма се съхранява на Вашия компютър;
Отваря се формата с Adobe Reader и се попълват полетата;
Документът се подписва с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП);
Попълнената, подписана и съхранена форма се изпраща чрез ССЕВ към Общинска администрация Сухиндол.
Начини на получаване на резултата от услугата- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 6.00 лв. / 3.07 €
За бърза услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За обикновена услуга се заплаща фиксирана такса на стойност 6.00 лв. / 3.07 €
Размер на таксата при предоставяне на обикновена услуга по електронен път: 5.40 лв. / 2.76 €
За бърза услуга се заплаща фиксирана такса на стойност 15.00 лв. / 7.67 €
Размер на таксата при предоставяне на бърза услуга по електронен път: 13.50 лв. / 6.90 €
Банкова сметка:
ЦКБ АД – В.Търново, офис Сухиндол
IBAN: BG65CECB97908459472900
BIC: CECBBGSF
Код:
44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път