Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, указанияНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Заверено копие на Удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз (Лицензия) №……………/…………….г. и списък на автомобилите към него с допълнение № …………/………20…. г..
Карта за допълнителен преглед на лек таксиметров автомобил към протокол за периодичен преглед за техническа изправност.
Заверени копия на Удостоверенията “водач на лек таксиметров автомобил”-......бр.
Удостоверение, че данъчно задълженото лице, няма задължения към община Балчик– издадено от отдел „Местни данъци и такси“.
Удостоверение, че лицето няма задължения към НАП, освен когато са отсрочени или разсрочени по реда на Данъчния процесуален кодекс; /По служебен път/
Удостоверение, че лицето няма задължения за осигурителни вноски, освен когато са отсрочени или разсрочени по реда на Кодекса за социалното осигуряване;
Заверено копие от Списък към Удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз.
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към експерт за установяване на законосъобразността на приложените документи и проверка в базата данни;
Изготвяне и подписване на документа;
Получаване на Разрешителното и /или стикера по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.
Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Код на плащане: 44 40 00
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път