Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Деловодно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Московска" № 33
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9377303
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка от 12.00 до 12.30
Фронт-офиса на отдела работи с граждани от 07.30 до 19.30 и събота от 07:30 до 15:30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап 1Необходими документи:
В зависимост от качеството, в което действа заявителят, се подават някои от следните документи:
- искане;
- документ, удостоверяващ наличието на законното представителство;
- нотариално заверено изрично пълномощно;
- съдебно удостоверение;
- удостоверение от административен орган;
- удостоверение от съда или досъдебен орган;
- иницииращ документ/акт;
- документ за платена такса.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За бърза услуга 15 лв.
Такса в евро:
Обикновена - 5,11 евро
Бърза - 7,67 евро
Административните услуги, предоставяни от Столична община по електронен път се заплащат с 10% намаление спрямо определената в съответните раздели на наредбата такса за присъствено заявление. Намалението не може да надвишава 20,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път