Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив,
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 809
Адрес на електронна поща: delo@maritsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 12:30 часа. Център за административно обслужване с работно време без прекъсване от 08:00 часа до 16:30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. заявление-декларацията
2. към заявление-декларацията се прилагат:
- копие от документа за ползване на обекта, представляващ заведение за хранене и развлечение, когато обектът не е собствен на заявителя и не подлежи на вписване;
- изрично пълномощно, когато заявление-декларацията се подава от пълномощник
Начини на заявяване
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Устно, на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление, подписано с КЕП и приложен документ за извършено плащане чрез Система за сигурно електронно връчване
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg
Информация за заявяване на услугата по електронен път Ниво на предоставяне на услугата по електронен път: Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
Ниво на осигуреност: Висока
Средство на идентификация: КЕП
Вие може да заявите начин на получаване на издаденият индивидуален административен акт
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл.2, ал.1, т.5 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма:
За разглеждане на документите за категоризиране на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места за настаняване) - ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
- до 20 места за сядане - 75 лв.;
- от 21 до 50 места за сядане - 125 лв.;
- от 51 до 100 места за сядане - 250 лв.;
- от 101 до 150 места за сядане - 400 лв.;
- от 151 до 250 места за сядане - 600 лв.;
- от 251 до 300 места за сядане - 700 лв.;
- над 300 места за сядане - 1000 лв.;
Съгласно чл.2, ал.2, т.5 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма:
За вписване в НТР на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места за настаняване) - ресторанти, заведения
за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
- до 20 места за сядане - 75 лв.;
- от 21 до 50 места за сядане - 125 лв.;
- от 51 до 100 места за сядане - 250 лв.;
- от 101 до 150 места за сядане - 400 лв.;
- от 151 до 250 места за сядане - 600 лв.;
- от 251 до 300 места за сядане - 700 лв.;
- над 300 места за сядане - 1000 лв.;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път