Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Русе, общ. Русе, гр. Русе, пл.Свобода №6, п.к. 7000
Код за междуселищно избиране: 082
Телефон за връзка: (082)812223
Факс: (082)820092
Адрес на електронна поща: governor@ruse.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка 12:30-13:00 часа. Центъра за обслужване на граждани е с непрекъснато работно време от 09:00-17:30 часа.
Заявяване на услугатаФормулярът за заявяване на услугата може да се изтегли от панел „Образци“, както и на интернет адрес:
https://ruse.egov.bg/wps/portal/district-ruse/administrative-services/admin-services
Подаването на заявление от заинтересовано лице или упълномощен представител може да се извърши:
• По пощата на адрес: 7000 Русе, пл. Свобода № 6 или чрез лицензиран пощенски оператор;
• В Центъра за административно обслужване в ОА-Русе /Информационен център/;
• Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
• На електронни пощи: governor@ruse.egov.bg и delо@ruse.egov.bg;
• Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
• Чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/oblastni%20administratsii/ - изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader/;
• Устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – КЕП
В случай на заявяване на услугата чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги или по електронна поща заявленията, както и всички приложени към тях документи, следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Други документи.
Други документи, при необходимост.......................................................
Заявление по образец
Заявление по образец (образците на заявления за всяка услута са налични в секция образци на документи)
Процедура за предоставяне на услугатаПроверка за редовност на заявлението
Експерт от дирекция АКРРДС извършва проверка за редовност и пълнота на представените документи и обстоятелствата, удостоверени с тях. При редовни документи и комплектувана пълна преписка се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите.
Създаване на резултат от услугата
След проверка на предоставените документи се издава позволително за ползване на лечебни растения или мотивиран отказ.
Получаване на услугатаПолучаването на изготвения документ от заявителя на услугата или упълномощен представител се извършва по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
· По пощата, на посочен от адресата адрес;
· На ръка в Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· По електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
· Чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Закон за лечебните растения
Тарифа за таксите, които се заплащат за ползване на лечебни растения от земи, гори, води и водни обекти - държавна собственост
За услугата се заплаща таксаСъгласно Тарифа за таксите, които се заплащат за ползване на лечебни растения от земи, гори, води и водни обекти - държавна собственост.
Банкова сметка на Областна администрация – Русе
ОББ АД – клон Русе;
BIC: UBBSBGSF
IBAN: BG85UBBS80023106111000
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път