Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Русе, общ. Русе, гр. Русе, пл.Свобода №6, п.к. 7000
Код за междуселищно избиране: 082
Телефон за връзка: (082)812223
Факс: (082)820092
Адрес на електронна поща: governor@ruse.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка 12:30-13:00 часа. Центъра за обслужване на граждани е с непрекъснато работно време от 09:00-17:30 часа.
Заявяване на услугатаПодаване на заявление за учредяване право на преминаване/прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през имот – държавна собственост, когато друго техническо решение е явно икономически нецелесъобразнона основание чл.192, ал.3 / 193, ал.4 от ЗУТ от заинтересовано лице или упълномощен представител:
• По пощата на адрес: 7000 Русе, пл. Свобода № 6 или чрез лицензиран пощенски оператор;
• В Центъра за административно обслужване в ОА-Русе /Информационен център/;
• Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
• На електронни пощи: governor@ruse.egov.bg и delо@ruse.egov.bg;
• Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
• Чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/oblastni%20administratsii/ - изисква се КЕП, профил в Системата за сигурно електронно връчване, инсталиран Adobe Reader/;
• Устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – КЕП
В случай на заявяване на услугата чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги или по електронна поща заявленията, както и всички приложени към тях документи, следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Заявление по образец
Заявление по образец (образците на заявления за всяка услута са налични в секция образци на документи)
Получаване на услугата.След заплащане на цената за учредяване на право на преминаване/прокарване, се издава заповед. Получаването на изготвения документ от заявителя на услугата или упълномощен представител се извършва по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
· По пощата, на посочен от адресата адрес;
· На ръка в Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· По електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
· Чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Закон за устройство на територията
Не се заплаща за услугатаДължи се заплащането на цената на правото на прокарване /преминаване.