Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875978
Адрес на електронна поща: info@belogradchik.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Гъвкаво работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Устно в центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- на e-mail: info@belogradchik.egov.bg
- чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на общината.
- чрез единен портал за електронни административни услуги на ДА "Електронно управление", с ПИК на НОИ или КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/0d31f33c-acd9-4281-9820-d6860e0d7e79
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- документ за самоличност
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕТЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
- от звеното "Български документи за самоличност" при РУ"Полиция" - Белоградчик
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИЯ ДОКУМЕНТ В СРОК:
- 1 час за експресна услуга.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично или чрез упълномощено лице в Центъра за адмистративно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ ИЗВЪРШЕНА УСЛУГАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.