Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2107 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес

      Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 96; чл. 99
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 23
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни, 3 дни, 1 час
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • НОРМАТИВНА УРЕДБА: 

      Чл. 96 и чл. 99 от Закона за гражданска регистрация.
      Чл. 110, ал.1, т.8 от Закона за местните данъци и такси.
      Чл. 23 от Наредба №РД-02-20-9/21.05.2012г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението.
      Наредба № РД-02-20-9/21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация

       

      ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
      Лично, от родител (за лица под 18г.) или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Белоградчик, с КЕП, на адрес: https://www.belogradchik.egov.bg.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2107?cP=1&q=2107

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:  Заявление по образец и:
      Копие на документ за собственост или копие на квитанция за платен данък (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
      Копие от настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище (по служебен път).

       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
      Агенция по вписванията или от отдел „Местни приходи“ град Белоградчик.
      Община Белоградчик.

       

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ: 

       

      2,00 лв. – за обикновена услуга.
      3,00 лв. – за бърза услуга
      4,00 лв. – за експресна услуга.

       

      НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
      На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
      Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
      Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2107?cP=1&q=2107
      По банкова сметка:
      IBAN: BG65IABG74968400270200
      BIC: IABGBGSF
      Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
      Кодът за вида плащане е: 448007.
       

      НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

       

      В рамките на 1  час – за експресна услуга.

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
      Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

       

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      Като вътрешна куриерска пратка.
      Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно обслужване на населението"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. Княз Борис І №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875978
Адрес на електронна поща: info@belogradchik.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Гъвкаво работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане