Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2072 Нотариално удостоверяване на верността на преписи и извлечения от документи и книжа

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • Веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общински дейности, устройство на териториторията и инвестиции''
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Гурково, гр. Гурково, гр. Гурково, ул. Княз Ал. Батенберг 3, п.к. 6199
Код за междуселищно избиране: 04331
Телефон за връзка: (04331)043312260
Факс: (04331)043312884
Адрес на електронна поща: obshtina@gurkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8 часов работен ден, с 1 час обедна почивка - от 12:00 до 13:00; звеното за административно обслужване - МДТ и ГРАО без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане