Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2072 Нотариално удостоверяване на верността на преписи и извлечения от документи и книжа

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 1 ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен или според вида на документа
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Редът за обжалване е разписан в Административнопроцесуалният кодекс (АПК).
      Отказът подлежи на жалба до административния съд.
      Срок за обжалване: 14 дни от съобщаването на отказа.

  • Ограничения и условности:
    • Необходими документи: Документ за самоличност (валидна лична карта и/или паспорт) на приносителя на документа.
      Документът, от който ще се снема препис, представен в оригинал;Документът едновременно трябва да отговаря на следните условия:

      Съставен е на български език;
      Представен е от български гражданин.
      Не е необходимо лицата, от които изхожда

      документът, да се явят лично, тъй като всяко лице може да представи документа за съставяне на заверен препис от него. В надписа (печата) върху документа, който се поставя, се вписват данните на приносителя на документа и датата, на която този документ е представен за съставяне на препис.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
"Обща администрация"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Бобошево, гр. Бобошево, ул.'"Иван Кепов"3, п.к. 2660
Код за междуселищно избиране: 07046
Телефон за връзка: 070462354
Факс: 070462344
Адрес на електронна поща: obshtina@boboshevo.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, обедна почивка от 12:00 до 12:30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане