Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2115 Одобряване изменението на кадастрален план

      Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях, одобрени по реда на отменените Закон за единния кадастър на Народна Република България и Закон за териториално и селищно устройство и по реда на § 40 от ПЗР на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър (ДВ, бр. 36 от 2004 г.), се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по определен ред. Измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, ал. 1, т. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Плевен, общ. Пордим, гр. Пордим, Иван Божинов 1, п.к. 5898
Код за междуселищно избиране: 06513
Телефон за връзка: 2217
Факс: (06513)2216
Адрес на електронна поща: obshtina_pordim@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане