Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, гр.Раднево ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: 0417 81217
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч.
12.00 ч. до 13.00 ч почивка
13.00 ч. до 17.00 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81204
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
изпълнение на услугатаЗаявителя подава искане с придружаваши го документи за услугата и администрациято го преглежда за допустимост
Начини на получаване на резултата от услугатаНачини на заявяване на услугата:
1. На гише в Центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице
2. Чрез лицензиран пощенски оператор
3. По електронна поща
При подаване по електронна поща е необходимо да изпратите:
- попълнено и подписано заявление
- документ за платена такса, в който сте посочили точното наименование на услугата
Когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на физическо лице, резултата от услугата може да се получи на електронна поща като прикачен електронно подписан документ (удостоверение).
Когато заявлението е подадено без квалифициран електронен подпис на физическо лице, резултата от услугата може да се получи само лично или чрез упълномощено лице на гише в Центъра за административно обслужване срещу документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно.
4. Чрез Системата за сигурно електронно връчване -
https://edelivery.egov.bg/
5. Устно, на гише в Центъра за административно обслужване – освен ако в специален закон не е прeдвидено друго.
Исканията, внесени устно, се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване
2. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
Като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
3. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща – само в случаите, когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на физическо лице
4. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път