ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до кмета на община Разлог в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
Разрешение за специално ползване на пътя чрез изграждане на търговски крайпътен обект и пътни връзки към него се издава от длъжностните лица по чл. 5, ал. 2, т. 1 - 3 въз основа на:
1. внесено от заинтересуваното лице искане в съответното специализирано звено за оглед на място или за разглеждане на проект за комуникационно-транспортен план;
2. извършване на оглед от представители на съответното специализирано звено и органите на Министерството на вътрешните работи в присъствието на заинтересуваното лице и съставяне на протокол за извършване на оглед;
3. представяне за разглеждане в съответното специализирано звено на проект за комуникационно-транспортен план, приет от органите на Министерството на вътрешните работи;
4. представяне за съгласуване в съответното специализирано звено на технически проект - част "Пътна" и "Организация на движението", съгласуван от органите на Министерството на вътрешните работи.
Ако пътната връзка засяга чужди имоти, заинтересованото лице трябва да предостави документи за учредено право на преминаване.
Документ за платена такса
Заявление за заявяване на услугата /по образец/
Копие от скица/виза/ за проектиране, с която се определя местоположението на обекта и пътната връзка към него, вкл. спрямо съседните поземлени имоти
Проект за транспортно-комуникационен план, приет от органите на МВР, с приложени схема с точното километрично местоположение на обекта, разположението му спрямо оста на пътя и отстоянието му от ръба на пътната настилка и напречни профили в подходящ мащаб на характерни места в обхвата на пътя.
Становище на органите на МВР
Съгласуван от органите на МВР технически проект - част "Пътна" и "Организация на движението"
Удостоверение за наличие и липса на задължения по ДОПК
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•лично от звеното за административно обслужване;
•чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
•по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.