Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Комплексно административно обслужване"
Адрес: обл. Плевен, общ. Пордим, гр. Пордим,
Код за междуселищно избиране: 06513
Телефон за връзка: (06513)2217
Адрес на електронна поща: obshtina_pordim@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване и изпълнениеНеобходими документи: Заявление по образец; Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;Платена такса за административната услуга.
Място на извършване на услугата:
Община Пордим, Център за услуги и информация на гражданите, 1-ви етаж.
Декларацияна по чл. 92, ал. 6 от ЗГР се подава от собственика, кагато са в фактическо съпружеско съжителство с подаващия заявленето.
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 6 лв.
За бърза услуга 8 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път