Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление и стопанисване на общински гори"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875985
Факс: 0936/5 3017
Адрес на електронна поща: ugos@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време
Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
подаване на заявлениеЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Троян, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://www.belogradchik.egov.bg.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/agriculture-and-forests/agriculture/44ed2358-4b0b-48be-ae44-0594c6812b0f .
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
необходими документиНЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
1. Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 01.12.2019 г.); Решение на Поземлена комисия (по служебен път).
2. Актуална скица на имота (по служебен път).
3. Декларация от собствениците (наследниците) за съгласие на заявителя да добие дърва в общия (наследствения) имот.
4. Удостоверение за наследници (по служебен път).
5. В случай, че заявлението се подава от пълномощник: Пълномощно.
6. Договор за аренда ( по служебен път за земи от ОПФ).
7. Договор за наем (по служебен път за земи от ОПФ ).
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
· Агенция по вписванията/Община Белоградчик
· Община Белоградчик.
· Заявителя.
· Общината по последния постоянен адрес на починалото лице.
· Заявителя.
· Община Белоградчик.
· Община Белоградчик.
Заплащане на услугата
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 12,00 лв.
заплащане на услугатаНАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
· Чрез портал за електронни административни услуги: epay, easypay
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/agriculture-and-forests/agriculture/44ed2358-4b0b-48be-ae44-0594c6812b0f .
· По банкова сметка:
ü IBAN:
BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
Кодът за вида плащане е: 444000.
Издаване на разрешение или отказ
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШИТЕЛНОТО В СРОК:
· 14 дни.
получаване на документаВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНО РАЗРЕШИТЕЛНОТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 12 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
12,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път