Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. Розова долина 6 - ЦАО, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: 98248 стационарен, съгласно абонаментния план
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
заявяване1. Документ за собственост -копие
2. Копие от Разрешение за строеж
3. Протокол за откриване на стр.площадка и определяне на строителна линия и ниво - образец № 2
4. Констативен акт за установяване на съответствието на строежа (образец № 3)
5. Одобрен инвестиционен проект – за справка
6. Акт – образец № 14 за приемане на конструкцията – копие
Ниво на осигуреностНачини на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 100.00 лв. / 51.13 €
За бърза услуга 125.00 лв. / 63.91 €
1.Обикновена
- срок: 14 дни
- такса: 100,00 лв. / 51,13 €
2.Бърза
- срок: 3 дни
- такса: 125,00лв. /63,91 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта