Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. Розова долина 6 - ЦАО, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: 98248 стационарен, съгласно абонаментния план
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост - удостоверение за предоставено право на ползване, решение на ОСЗ, нот. акт или др.;
3. Скица от действащия план за новообразувани имоти;
4. Материали и данни от геод. измервания в цифров и графичен вид;
5. Скица проект за изменение в цифров и графичен вид;
6. Изходни материали и данни получени от общината;
7. Други документи, удостоверяващи основанието на исканото изменение.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Ниво на осигуреностНачин на получаване - лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 60.00 лв. / 30.68 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта