Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2620 Издаване на одобрение на промени в данните и документите, представени във връзка с уведомлението от лице, управляващо алтернативни инвестиционни фондове, с произход Република България, за предлагане на територията на Република България на дялове или акции на алтернативен инвестиционен фонд, установен в трета държава, и на захранващ алтернативен инвестиционен фонд, установен в държава членка

      Лицето, управляващо алтернативни инвестиционни фондове, уведомява заместник-председателя, ръководещ управление "Надзор на инвестиционната дейност", за всяка съществена промяна в данните и документите, представени с уведомлението за предлагане на територията на България на дялове или акции на алтернативен инвестиционен фонд, установен в трета държава, и на захранващ алтернативен инвестиционен фонд, установен в държава членка, най-малко един месец преди извършване на промяната, а при настъпване на непланирана промяна – в срок един ден от настъпването й
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Ценни книжа
    • На основание на:
      • Закон за дейността на колективните инвестиционни схеми и на други предприятия за колективно инвестиране - чл. 240, ал. 4
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дневен срок от получаване на уведомлението
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • не е определен
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Административен съд-София област
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд-София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • На основание чл. 13, ал. 3 от ЗКФН решението може да бъде обжалвано по съдебен ред пред Административен съд-София област в 14 – дневен срок от съобщаването му. Обжалването на решението не спира изпълнението на индивидуалния административен акт. При обжалване чл. 166 от Административнопроцесуалния кодекс не се прилага.

         

         

         

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)94 04 999
    Факс: (02)9404606
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане