Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
необходими документилична карта;
платена такса.
Процедури, документи, описаниеЧрез административната услуга имате възможност да променяте данни във Вашите актове за гражданско състояние.
Кой може да заяви услугата:
Лицето, за което се отнася акта;
Всяко трето заинтересовано лице, спрямо което е настъпила промяна, изискваща изменение в акт за гражданско състояние;
Законен представител на правоимащо лице;
Трето лице, което е изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно от правоимащото лице.
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Искане за издаване на документ;
Документ, удостоверяващ необходимостта от извършване на промяната: административен акт или съдебно решение.
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство;
Нотариално заверено изрично пълномощно.
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за гражданската регистрация