Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 50, 55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, звеното за административно обслужване работи без прекъсване от 09.00 до 17.30 часа
Подаване на заявление с приложени документи и регистрирането му в деловодната програма на администрациятаНеобходими документи
Заявление по образец
Допълнителни документи:
Документи, удостоверяващи необходимостта от учредяване на сервитутно право и доказващи изпълнението на условията по чл. 192, ал. 3 и чл. 193, ал. 4 от ЗУТ;
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно
Изпълнение на услугатаИзготвя се оценка на правото на преминаване, която се съобщава на заинтересованото лице. След заплащане на определената цена на сервитутното право, се издава необходимия документ от Областния управител. Изготвя се отговор до заявителя.
Процедурата по предоставяне на административната услуга включва:
Приемане на документите, преглед и идентифициране на заявителя;
Регистриране на заявлението в деловодната система;
Въвеждане на данните от заявлението, сканиране и прикачване на приложени документи;
Резолиране на заявлението и насочване към изпълнител;
Проверка за редовност и пълнота на заявлението за предоставяне на административната услуга;
Изготвяне и изпращане на съобщение за нередовност и непълнота на заявлението за предоставяне на административна услуга (ако такива са установени) до заявителя;
Извличане на информация и генериране на документ;
Разпечатване на електронната форма на документа;
Преглед, подписване и подпечатване на изготвения документ;
Класиране на подписания документ в преписката;
Уведомяване на заявителя за издадения документ;
Предаване на документа на заявителя;
Приключване на преписката в деловодната система;
Актуализиране на преписката с информация от обратната разписка.
Получаване: по начин, изрично заявен в заявлението, от потребителя на услугата:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор, при изрично отбелязан и посочен адрес в заявлението и деклариране, че пощенските разходи са за сметка на заявителя;
- по електронен път на електронна поща.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за устройство на територията