Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 50, 55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, звеното за административно обслужване работи без прекъсване от 09.00 до 17.30 часа
Подаване на заявление с приложени документи и регистрирането му в деловодната програма на администрацията1. Документи, удостоверяващи необходимостта от учредяване на сервитутно право и доказващи изпълнението на условията по чл. 192, ал. 3 и чл. 193, ал. 4 от ЗУТ;
2. Документ за плащане на учреденото право, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Ако документите се подават от упълномощено лице, е необходимо представяну на нотариално заверено пълномощно.
Изпълнение на услугатаИзготвя се оценка на правото на преминаване, която се съобщава на заинтересованото лице. След заплащане на определената цена на сервитутното право, се издава необходимия документ от Областния управител. Изготвя се отговор до заявителя.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за устройство на територията