Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост
лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9, ет. 2;
чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ)) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
Чрез пощенски оператор;
На е-mail: obshtina@asenovgrad.bg и fo@assenovgrad.com ;
Устно в ИЦ при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Регистрация на преписка в деловодството:
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА-2391, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-1970
1.3. Регистрационен индекс 14-00 за юридически лица и 94-първата буква от името-за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към - отговорен ресорен ръководител - секретар, който резолира преписката към съответния юрисконсулт.
1.7. Краен срок - задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгласно АПК
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване