Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост - удостоверение за предоставено право на ползване, решение на ОСЗ, нот. акт или др.;
3. Скица от действащия план за новообразувани имоти;
4. Материали и данни от геод. измервания в цифров и графичен вид;
5. Скица проект за изменение в цифров и графичен вид;
6. Изходни материали и данни получени от общината;
7. Други документи, удостоверяващи основанието на исканото изменение.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 20 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път