ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
Специалист ГРАО
0749/88631
Специалисти от отдел „Приходи“
0749/88639;
0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Ние ще Ви предоставим услугата за 14 дни.
Такса/Цена:
За градовете: 50лв/кв.м
За селата: 25лв/кв.м
(за самостоятелни преместваеми обекти за търговски и други обслужващи дейности);
За градовете и селата: 0.1 лв./кв.м;
За градовете: 50 лв./м за за сезонни;
За селата: 25 лв./кв.м за сезонни (самостоятелни преместваеми увеселителни обекти – на ден или за срок до 3 години);
За градовете и за селата: 5 лв./кв.м (за обслужващи преместваеми обекти към съществуващи търговски обекти и преместваеми обекти с жилищни функции)
Изисквани документи:
1.Договор за наем или друг вид договор за временно ползване на заетата от обекта или елемента площ;
2. Писмено съгласие на собственика на имота, в случаите по чл. 14, ал.2, т.2 и 3 от Наредба за преместваемите обекти, другите елементи на градското обзавеждане, рекламните, информационните и монументално-декоративните елементи на територията на община Банско;
3. Акт за собственост на недвижимия имот, в случаите по чл. 14, ал.2 от Наредбата за преместваемите обекти, другите елементи на градското обзавеждане, рекламните, информационните и монументално-декоративните елементи на територията на община Банско;
4. Акт за собственост, договор за наем или друг вид договор за временно ползване на съществуващия търговски обект по чл. 14, ал. 6 от Наредбата за преместваемите обекти, другите елементи на градското обзавеждане, рекламните, информационните и монументално-декоративните елементи на територията на община Банско;
5. Скица на поземления имот, върху който ще бъдат поставени обектите или елементите, в случаите по чл. 14, ал.2 от Наредбата - /по служебен път/;
6. Скица с указан начин на поставяне (за имоти, които не са държавна или общинска собственост), в случаите по чл. 14, ал.2, съгласуванa с дружествата доставчици на вода, енергия и електронни съобщения специализираните контролни и съгласувателни органи в зависимост от вида, местоположението и предназначението на обекта или елемента;
7.Проектна документация, съгласно Приложение № 1 към Наредбата за преместваемите обекти, другите елементи на градското обзавеждане, рекламните, информационните и монументално-декоративните елементи на територията на община Банско;.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@bansko.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Банско, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/bansko/index
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване:delovodstvo@bansko.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;