Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:1. Заявление по образец;
2. Препис от съдебно решение, заверен от чуждестранен съд, който го е издал;
3. Удостоверение от същия съд, че решението е влязло в сила;
4. Декларация / нотариално заверена / по чл.117, т.3 и т.4 от Кодекс по международното частно право;
Забележка: Необходимо е всички документи да са легализирани или снабдени с “апостил” на държавата на издаването, както и с превод на български език, заверен от Министерството на външните работи.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Граждански процесуален кодекс