Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси и гражданска регистрация"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: 09744/2130 - гражданско състояние, 09744/2354 - местни данъци и такси
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаДопустим заявител: Лицето, което ще извършва ресторантьорство в места за настаняване и в заведения за хранене и развлечения, или упълномощено от него лице.
Необходими документи: 1. Посочените в чл. 129 от Закона за туризма. 2. Заявление по образец съгласно приложение № 5 към чл. 18, ал. 1 на Наредба за изискванията към местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения и за реда за определяне на категория, отказ, понижаване, спиране на действието и прекратяване на категорията, към което се прилагат съответните документи по чл. 129, ал. 1 или 2 ЗТ. В заявлението задължително се посочва адрес за кореспонденция, електронна поща или факс. 3. Справка за професионална и езикова квалификация по чл. 129, ал. 1, т. 3 ЗТ за заведения за хранене и развлечения по образец, съгласно приложение № 7 от Наредбата. 4. Формуляр по чл. 129, ал. 1, т. 5 ЗТ за места за настаняване и за заведения за хранене и развлечения – по образец, съгласно приложение № 9 от Наредбата.
За услугата се заплаща таксаСъгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път