Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
Наредба за специално ползване на пътищата - чл. 13, ал. 1
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Община Белоградчик, с КЕП, на адрес: https://belogradchik.egov.bg/.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ с КЕП на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/technical-infrastructure/70be6255-e630-4eaf-a56a-db4a28a3e9fa
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Удостоверение за регистрация или посочен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР;
Технически или работен проект за конкретното съоръжение;
Други………………………………………………………………………………………...
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
20 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
Чрез портала на Държавна агенция „Електронно управление“ на следния адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/technical-infrastructure/70be6255-e630-4eaf-a56a-db4a28a3e9fa
E-pay.
По банкова сметка:
IBAN: BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
Кодът за вида плащане е: 448007.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ АДМИНИСТРАТИВНИЯ АКТ В СРОК:
15 дни
Административният акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
Лично от звеното за административно обслужване.
По електронен път на електронна поща ……………………………………………………………….
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНА УСЛУГАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.