Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/technical-infrastructure/8b33d65f-206e-4a36-ac18-d517433e8884
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Документ за собственост (по служебен път за вписани НА в АВ, след 01.12.2019 г. )
Договор за наем
Оригинална скица.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
Агенция по вписванията.
Заявител.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ОДОБРЕНАТА СХЕМА В СРОК:
· 14 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ОДОБРЕНАТА СХЕМА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Електронен адрес, на който се предоставя услугата:https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/technical-infrastructure/8b33d65f-206e-4a36-ac18-d517433e8884
Електронен адрес за предложения:info@belogradchik.egov.bg