Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Програми, проекти и обществени поръчки"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. Княз Борис I №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877876464
Факс: 0936/5 30 17
Адрес на електронна поща: akirilova@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време
Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
подаване на заявлениеНОРМАТИВНА УРЕДБА:
Чл. 145 от Закона за туризма.
Чл. 19, ал.1 от Наредба за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения.
Чл. 9, ал. 1 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма.
ЗАЯВЛЕНИЕТО-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Белоградчик на адрес: https://belogradchik.egov.bg/.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/7d54b889-9e85-4443-a420-da1812332447 .
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец :
заплащанеВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
50 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/ed9641b5-4a6f-412d-a9ca-ed777799852d
По банкова сметка:
IBAN: BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
получаване на административния актНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ КАТЕГОРИЗАЦИЯТА В СРОК:
14 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДАТ ВПИСАНИ НАСТЪПИЛИТЕ ПРОМЕНИ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Ниво на осигуреност
Високо
Средство за електронна идентификация
КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път