Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
Чл.128, ал.1, т.1 от Закона за туризма.
ЗАЯВЛЕНИЕТО-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Белоградчик на адрес: https://belogradchik.egov.bg/.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/ed9641b5-4a6f-412d-a9ca-ed777799852d
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление-декларация по образец и:
Копие от договора за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта (по служебен път при вписан Договора в Агенция по вписванията след 2000 г.).
Копие на документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация, или друг документ, удостоверяващ законността на обекта, при спазване изискванията на Закона за устройство на територията - (за въведени в експлоатация обекти след 2014 г. се издава по служебен път.)
*) – Не се прилага за къщи за гости (съгласно чл. 129, ал.2 от Закона за Туризма).
Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
За разглеждане на документите
За вписване на НТР
За разглеждане на документите за категоризиране на места за настаняване клас А - хотели, мотели, апартаментни туристически комплекси, вилни селища, туристически селища и вили:
а) до 30 стаи - 200 лв.;
б) от 31 до 150 стаи - 500 лв.;
в) от 151 до 300 стаи - 900 лв.;
г) от 301 до 500 стаи - 1250 лв.;
д) над 500 стаи - 2250 лв.
За вписване в НТР на места за настаняване клас А - хотели, мотели, апартаментни туристически комплекси, вилни селища, туристически селища и вили:
а) до 30 стаи - 200 лв.;
б) от 31 до 150 стаи - 500 лв.;
в) от 151 до 300 стаи - 900 лв.;
г) от 301 до 500 стаи - 1250 лв.;
д) над 500 стаи - 2250 лв.
За разглеждане на документите за категоризиране на места за настаняване клас Б - семейни хотели, хостели, пансиони и почивни станции:
а) до 20 стаи - 100 лв.;
б) от 21 до 40 стаи - 175 лв.;
в) от 41 до 60 стаи - 370 лв.;
г) от 61 до 100 стаи - 600 лв.;
д) над 100 стаи - 1750 лв.
За вписване в НТР на места за настаняване клас Б - семейни хотели, хостели, пансиони и почивни станции:
а) до 20 стаи - 100 лв.;
б) от 21 до 40 стаи - 175 лв.;
в) от 41 до 60 стаи - 370 лв.;
г) от 61 до 100 стаи - 600 лв.;
д) над 100 стаи - 1750 лв.
За разглеждане на документите за категоризиране на места за настаняване клас Б – къщи за гости, бунгала и къмпинги:
а) Къщи за гости за 1 легло – 10 лв. на легло.
За вписване в НТР на места за настаняване клас Б – къщи за гости, бунгала и къмпинги:
а) Къщи за гости за 1 легло – 10 лв. на легло.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/ed9641b5-4a6f-412d-a9ca-ed777799852d
По банкова сметка:
IBAN: BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ КАТЕГОРИЗАЦИЯТА В СРОК:
104 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДАТ ВПИСАНИ НАСТЪПИЛИТЕ ПРОМЕНИ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Ниво на осигуреност
Високо
Средство за електронна идентификация
КЕП