Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2118 Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

      Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър
  • На основание на:
    • Закон за управление на етажната собственост - чл. 44
    • Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост - чл. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна на обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·  Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·  По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·  Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      Като вътрешна куриерска пратка.
      Като международна препоръчана пощенска пратка.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Ограничения и условности:
    • За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
       

      Заявление по образец за регистрация на сдружение на собствениците по чл. 29, ал. 1 от ЗУЕС;
      Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
      Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
      Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
      Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.

      Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:

      да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис;
      да се идентифицират и автентикират посредством системата “ е-Автентикация“, поддържана от ДАЕУ;
      да се идентифицират и автентикират чрез регистрация и верификация.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане