Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
Чл.154, ал.1 и ал.5 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: info@belogradchik.egov.bg
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Документ за собственост.
Оригинална виза за проектиране или цветно копие на ПУП (по служебен път).
Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК, ВП с трасировъчен план, ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ.
Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ.
Оценка за съответствие по чл.142, ал. 6 от ЗУТ.
Решение по оценка на въздействието върху околната среда (при необходимост).
Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техн.инфраструктура.
План по чл.11, ал.1 от Закона за управление на отпадъците, в обхват, определен в Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (при необходимост).
Оценка за съответствие по чл.142, ал. 11 от ЗУТ.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
Агенция по вписвания.
Община Белоградчик.
Проектант.
Правоспособен инженер конструктор.
Експертен съвет или регистрирана фирма консултант.
РИОСВ.
Експлоатационни дружества.
Правоспособен проектант.
Физически или юридически лица.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ ТАКСА В РАЗМЕР НА:
ТАКСИТЕ ВАРИРАТ В ЗАВИСИМОСТ ОТ КВАДРАТУРАТА НА ОБЕКТА.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
По банкова сметка:
IBAN: BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
Кодът за вида плащане е: 448090.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ОДОБРЯВАНЕТО В СРОК:
30 дни – чл.144, ал.3, т.2 от ЗУТ.
14 дни - чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на адрес: …………………..
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ОДОБРЯВАНЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.