Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2528 Изменение и/или допълнение на регистрационен документ за извършване на дейности с отпадъци

      При промяна в обстоятелствата, при които е бил издаден регистрационен документ за извършване дейности по третиране на отпадъци, се подава заявление за изменение и/или допълнение на регистрационния документ.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за управление на отпадъците - чл. 79, ал. 1
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочен
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Министър на околната среда и водите
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Пред министъра на околната среда и водите и/или пред съответния Административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс, чрез РИОСВ.

    • Ограничения и условности:
      • Задължени лица

        Притежателят на регистрационен документ за извършване на дейности по третиране на отпадъци
        В случаите по чл. 78, ал. 3, т. 3-6 и ал. 4, т. 3 от ЗУО лицата подават заявление за изменение и/или допълнение на регистрационния документ.
        Правата по издадените регистрационни документи или откритата процедура по издаването им не може да се прехвърлят  и/или преотстъпват. В случаите на правоприемство  правата по регистрационния документ преминават върху правоприемника след писмено уведомяване ан компетентния орган, щойто отразява служебно промяната чрез издаване на решение за изменение на регистрационния документ в срок 14 дни от датата на уведомяване на промяната. 

         

        При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Средството за електронна идентификация е с ниво на осигуреност „високо“ по смисъла на чл. 8 от Регламент 910/2014.

        Електронно заявяване на услугата чрез Националната информационна система „Отпадъци“ (НИСО).

        Възможност за подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване и Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги  на Държавна агенция „Електронно управление“.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. "Александър Стамболийски" № 1А, п.к. 5800
    Код за междуселищно избиране: 064
    Телефон за връзка: (064)064/800-711; 064/806-951
    Факс: (064)064/800-711; 064/806-951
    Адрес на електронна поща: office@riew-pleven.eu
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане