Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, ул. "Кирил и Методий" №8, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)611168
Факс: (084)629795
Адрес на електронна поща: rzi_razgrad@mbox.contact.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, В центъра за административно обслужване се осигурява непрекъсваем режим на работа с граждани в рамките на обявеното работно време от 8,30 до 17,00 ч.
Заявяване на услугатаЗаявител:
Всяко физическо или юридическо лице, което е преустановило дейността си във вписания в регистъра обект с обществено предназначение на територията на област Разград
Необходими документи:
Заявление до директора на РЗИ – Разград за заличаване от публичния регистър на обект с обществено предназначение от лицето, подало уведомление за откриване на същия обект или от упълномощено от него лице.
Вътрешен ходУслугата се заявява по описаните по-долу начини на заявяване на услугата от настоящата процедура.
Заявителят подава заявление по образец до директора на РЗИ – Разград за заличаване от публичния регистър на обект с обществено предназначение или заявява услугата устно.
Заявлението или протоколът се въвежда в ползваната от РЗИ – Разград система за управление на документооборота и работния поток Eventis R7 чрез снемане на електронен образ във вид и по начин, позволяващ възпроизвеждането му (сканира се), и се регистрира под съответен на услугата номер.
По служебен път заявлението или протоколът се предава на директора на РЗИ – Разград, който резолира до директора на дирекция „Обществено здраве“ (ДОЗ) и връща преписката в деловодството. Заявлението или протокола и приложените документи се предават ежедневно на директора на ДОЗ, който ги резолира до началника на отдел ДЗК. Началникът на отдел ДЗК ги предава на главния специалист „Обработка на информация” в отдела за изготвяне на заповедта за заличаване на регистрация на обект с обществено предназначение. След отпечатването заповедта се поднася на директора на РЗИ за подпис. Досието на обекта се предава на инспектора, контролирал обекта за осъществяване на контрол върху изпълнението на заповедта.
Заявителят получава копие от заповедта за заличаване на регистрацията. То се получава в ЗАО, изпраща по пощата с обратна разписка или чрез лицензиран пощенски оператор на предварително посочен от заявителя точен адрес. Копието може да бъде изпратено също на предварително предоставен от заявителя електронен адрес, до получаване/предоставяне на заповедта на хартиен носител.
Забележка: При заличаване на обект, в който се прилагат неконвенционални методи за благоприятно въздействие върху индивидуалното здраве, копие от заповедта се връчва и на директора на дирекция „Медицински дейности“ за сведение.
Начини на заявяване на услугата:
1. на място - лично (респективно чрез упълномощен представител) срещу подпис, в Центъра за административно обслужване на РЗИ; Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол.
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен точен адрес като заявителя декларира, че пощенските разходи са за негова сметка. Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща като:
а) вътрешна препоръчана пощенска пратка;
б) вътрешна куриерска пратка;
в) международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път - чрез електронната поща на РЗИ-Разград
- rzi_razgrad@mbox.contact.bg
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
а) Ниво на предоставяне на услугата
Ниво 2: Едностранна комуникация – предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес https://www.rzi-razgrad.org в рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги“.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване
-
в) интернет адрес за служебно заявяване
-
г) вид на услугата - първична
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност - в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – няма.
РезултатСъс заповедта се обезсилва регистрацията и/или издаденото удостоверение за регистрация и експлоатацията на обекта се спира
Начини на получаване на резултата от услугата
Административният акт се получава от заявителя по начин указан в подаденото от него заявление, а именно:
1. на място - лично (респективно чрез упълномощен представител, в центъра за административно обслужване на РЗИ;
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен точен адрес като заявителя декларира, че пощенските разходи са за негова сметка. Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща като:
а) вътрешна препоръчана пощенска пратка;
б) вътрешна куриерска пратка;
в) международна препоръчана пощенска пратка;
3. По електронен път.
Наредба №9 за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение,контролирани от регионалните здравни инспекции