ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Необходими документи
Официален документ, за име, дата на раждане, пол, сем. положение на чужд гражданин-преведен и легализиран.
Може да заяви услугата:
Български граждани, които желаят да сключат граждански брак в чужбина;
Всяко лице, което черпи права от издаването на Удостоверение за сключване на брак от български гражданин в чужбина, при наличието на предпоставките по представяне на официални документи по Граждански процесуален Кодекс, Наказателно-процесуален кодекс;
Лице, за което е издадено удостоверение по Административно процесуален кодекс за снабдяване с документи от държавни органи;
Изрично упълномощено лице.
В зависимост от качеството, в което действа заявителят:
1. Заявителят иска документа за себе си и ще сключва граждански брак с български гражданин:
Искане, съгласно Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.;
2. Заявителят иска документа за себе си и ще сключва граждански брак с чужд гражданин, който не е вписан в регистрите на населението:
Искане, съгласно Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.;
Официален документ, издаден в чужбина, от който са видни името, датата на раждане, полът и семейното положение на чуждия гражданин.
3. Заявителят иска документа за друго лице – договорно представителство:
Искане, съгласно Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.;
Нотариално заверено изрично пълномощно.
4. Заявителят иска документа, въз основа на съдебно удостоверение в хипотезата на чл. 186 от ГПК:
Искане, съгласно Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.;
Съдебно удостоверение.
5. Заявителят иска документа, въз основа на съдебно удостоверение в хипотезата на чл. 133 от НПК:
Искане съгласно Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.;
Удостоверение от съда или досъдебен орган.
6. Заявителят иска документа, въз основа на удостоверение в хипотезата на чл. 42 от АПК:
Искане съгласно Приложение № 1 към чл. 6, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.;
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Извършване на проверка за допустимост на документите
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към съответния отдел
Изготвяне на документа
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•лично от звеното за административно обслужване;
•чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
•по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.