Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, информационно и техническо обслужване"
Адрес: обл. София, общ. Горна Малина, с. Горна Малина,
Код за междуселищно избиране: 07152
Телефон за връзка: (07152)2320
Адрес на електронна поща: gmalina@gornamalina.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е от 08.00 часа до 17.00 часа без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
заявлениеИЗИСКВАНИЯПриемане на заявлението и приложените документи
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Електронно чрез Единен портал за електронни административни услуги на МЕУ - https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/home
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
- На e-mail: gmalina@gornamalina.eu
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНО РАЗРЕШИТЕЛНОТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА
Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.)
За услугата се заплаща ценаПо Наредба за определянето и администрирането на местни такси и цени на услуги
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- На гише в административно звено за обслужване в брой
- По банков път
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
- По електронен път
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път