Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
Заявление I Заявяване на услугата
· По пощата на адрес: п.к. 8800 Сливен, ул. „Димитър Добрович“ №3 чрез лицензиран пощенски оператор;
· „На ръка” в Центъра за административно обслужване в Областна администрация Сливен /партерен етаж/;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
· На електронна поща: governments@regionsliven.com
· Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
· Чрез Портал на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/1963
· Устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - https://regionsliven.com/administrativni-uslugi
Необходими документи:
1. Заявление до областния управител;
2. Препис от скица на устройствен план, респективно карта за възстановена собственост, когато няма влязла в сила кадастрална карта.
II Проверка за редовност на заявлението
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
III Създаване на резултат от услугата
След обстоятелствена проверка на предоставените документи се изготвя писмо.
IV Предоставяне на резултата от изпълнение на услугата
След направена справка по актовите книги за държавна собственост се изготвя писмо, което се изпраща на заявителя.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата.
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
- по пощата, на посочен от адресата адрес;
- на ръка в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
V Приключване и архивиране на преписката
При предоставяне на услугата като електронна административна услуга: Вид на услугата-първична; Ниво на осигуреност – ниско;
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП.
Закон за държавната собственост
Административнопроцесуален кодекс
Не се заплаща за услугатаЗа предоставяне на услугата не се дължи държавна такса