Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни за обикновена и 3 дни за бърза
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Правно,административно,информационно обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Раковски, гр. Раковски, пл."България" 1, п.к. 4150
Код за междуселищно избиране: 03151
Телефон за връзка: 03151/2346
Адрес на електронна поща: gesheva_oarakovski@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, пълно работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане