Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2391 Издаване на удостоверения за настойничество и попечителство (учредено по реда на чл. 155 от СК и по право - по чл. 173 от СК)

      Издаване на удостоверения за настойничество и попечителство (учредено по реда на чл. 155 от СК и по право - по чл. 173 от СК)
  • На основание на:
    • Семеен кодекс - чл. 153, и следващи
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/birth-and-adoption/ea768344-3970-4c92-a5d8-6dacad02a110
       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      Заявление за издаване на удостоврение за настойничество и попечителство.
      Документ за самоличност (лична карта) – за сверка.
      Копие на съдебно решение на лицето, което е поставено под запрещение.
      Копие на протокол за назначаване на настойнически съвет или попечител и заместник-попечител /когато удостоверението се издава на основание чл. 155 от СК/ - /по служебен път/
      Удостоверение за наследници, при необходимост - /по служебен път/.
      Копие от Препис на Акт за смърт, при необходимост - /по служебен път/.
       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      Община Белоградчик.
      От звеното „Български документи за самоличност“ (БДС) при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.
      Районен съд.
      Община Белоградчик – за всички документи издавани по служебен път.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

       Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
       Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      Като вътрешна куриерска пратка.
      Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

       

         

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово-стопански дейности и административно-правно обслужване на населението"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, УЛ. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875978
Факс: 0936/ 5 30 17
Адрес на електронна поща: info@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане