Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Искане по образец.
2. Документ за самоличност.
3. Пълномощно ако е необходимо.
Заявяване на услугатаВие трябва да подадете лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава от задълженото лице) в служба „Местни данъци и такси” попълненo искане по образец. Искане може да бъде подадена и по пощата с обратна разписка на адрес : 6180 гр. Мъглиж, пл.”Трети март”№ 32. Таксата за услугата заплащате на каса в служба „Местни данъци и такси” или по банков път. Препис от документа получавате в служба МДТ или според заявения от Вас начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път