Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2521 Регистрация на земеделската и горска техника, превозните средства и машините за земни работи

      В употреба се допуска самоходна техника с мощност на двигателя над 10 kW, несамоходни и стационарни машини, съоръжения, инсталации и апарати, използвани в земеделието и горите и машини за земни работи, след вписване в регистъра в 30-дневен срок от нейното придобиване от страна на собствениците по седалище на юридическите лица или постоянен адрес на едноличните търговци и физически лица.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Селско стопанство
    • На основание на:
      • Закон за регистрация и контрол на земеделската и горска техника - чл. 11
      • Наредба № 2 от 3.02.2016 г. за условията и реда за регистрация на техниката по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника - чл. 7, ал. 1
      • Тарифа за таксите, събирани по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника (Загл. изм. - ДВ, бр. 64 от 2002 г., бр. 11 от 2006 г., бр. 48 от 2009 г., бр. 22 от 2016 г., в сила от 22.03.2016 г.) - чл. 1-4
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Упълномощено от Директора на Областната дирекция "Земеделие" лице
    • Срок за предоставяне:
      • 30 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочен до промяна на обстоятелствата
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на земеделието и храните
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Административният акт се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, а мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси"
    Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, Габрово, ул. Брянска № 30, ет.3, п.к. 5300
    Код за междуселищно избиране: 066
    Телефон за връзка: 066804274
    Адрес на електронна поща: odzg_gabrovo@mzh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, РАБОТНО ВРЕМЕ на звеното за административно обслужване в Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси" е от 8:00 до 18:30 часа без прекъсване.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане