Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1.Копие от документ за собственост, декларация по чл.14 от ЗМДТ.
2. Документ за самоличност.
3. Пълномощно ако е упълномощено лицето.
Заявяване на услугатаВие трябва да подадете лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава лично) в служба „Местни данъци и такси” заявление по образец. Таксата за услугата заплащате на каса в служба „Местни данъци и такси” или по банков път. Заявлението може да бъде подадено чрез поща с обратна разписка на адрес: 6180 гр. Мъглиж, пл.”Трети март”№ 32. Удостоверението получавате в служба МДТ или според заявения от Вас начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 10 лв.
За експресна услуга 20 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път