Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2498 Издаване на лиценз за извършване на дейност по управление на алтернативни инвестиционни фондове

      Лице със седалище в Република България, което пряко или непряко управлява алтернативни инвестиционни фондове, трябва да притежава лиценз за извършване на дейност по управление на алтернативни инвестиционни фондове, ако управлява пряко или непряко алтернативни инвестиционни фондове, стойността на чиито активи в съвкупност надхвърля левовата равностойност на 100 000 000 евро, включително активи, придобити чрез ливъридж, както и левовата равностойност на 500 000 000 евро, когато портфейлите се състоят от алтернативни инвестиционни фондове, които не използват ливъридж и при които правото на обратно изкупуване не може да бъде упражнено за период 5 години от датата на първоначалната инвестиция във всеки от тези алтернативни инвестиционни фондове.
  • Лицензиране
    • Стопанска дейност:
      • Ценни книжа
    • На основание на:
      • Закон за дейността на колективните инвестиционни схеми и на други предприятия за колективно инвестиране - чл. 201, ал. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • 2 месеца от получаване на заявлението, а когато са поискани допълнителни сведения и документи до 2 месеца от получаването им
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Административен съд-София област
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд-София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • На основание чл. 13, ал. 3 от ЗКФН решението може да бъде обжалвано по съдебен ред пред Административен съд-София област в 14 – дневен срок от съобщаването му. Обжалването на решението не спира изпълнението на индивидуалния административен акт. При обжалване чл. 166 от Административнопроцесуалния кодекс не се прилага.

         

         

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)94 04 999
    Факс: (02)9404606
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане