Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 685 Издаване на разрешение за съхранение и продажба на лекарствени продукти от лекари и лекари по дентална медицина

      Издаване на разрешение за съхранение и продажба на лекарствени продукти от лекари и лекари по дентална медицина като задължително условие за осъществяване на тези дейности от страна на от лекари и лекари по дентална медицина.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина - чл. 207, ал. 1, т. 6, чл.232 ал.1 и ал.2
      • Наредба № 5 от 6.07.2011 г. за условията и реда за получаване на разрешениe за съхранение и продажба на лекарствени продукти от лекари и лекари по дентална медицина и снабдяването им с лекарствени продукти - чл. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 10 дни от подаване на заявлението
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Издаденото разрешение се отнема при: откриване на аптека в съответното населено място; неспазване на условията за съхранение и условията за продажба на готови лекарствени продукти, констатирани при проверки на контролните органи по глава тринадесета от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ИАЛ, РЗИ); по молба на лицето.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Редът е определен в АПК, в 14 дневен срок от съобщаването на индивидуалния административен акт

         

    • Ограничения и условности:
      • НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

        1.    В  Центъра за  административно обслужване в РЗИ-Добрич (гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57, стая 111, ет. 1), като същото може да се внесе устно, след попълване  от длъжностното лице на протокол съгласно образец и се завежда в АИС за документооборот.

        2.    По електронен път по смисъла на Закона за електронното управление, на електронната поща на РЗИ-Добрич: rzi-dobrich@mh.government.bg.

        3.    Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9300 гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57 (разходите за доставка са за сметка на заявителя).

        4.    На профила на Регионална здравна инспекция-Добрич (ЕИК 176031070), регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.

        При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено и се определя срок за отстраняването им.

        НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА

        Изходящият документ може да бъде получен:

        1.    В Център за  административно обслужване на РЗИ-Добрич, ет. 1, стая 111 лично или чрез упълномощено  лице.

        2.    На посочен точен адрес, в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. Документът се изпраща:

        -    Като вътрешна пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенска услуга се заплаща от заявителя (получателя) при доставяне на пратката;

        -    С международна препоръчана пощенска пратка след предплащане на цената за пощенски услуги от заявителя към съответния орган. Цената за пощенски услуги се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при предаване на пратката.

        3.    На електронен адрес съглрасно Закона за електронното управление.

        4.    На профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич, гр. Добрич ул. Св.св. Кирил и Методий" № 57, п.к. 9300
    Код за междуселищно избиране: 058
    Телефон за връзка: 655511
    Факс: (058)600 692
    Адрес на електронна поща: rzi-dobrich@mh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, от 12.00 до 12.30 - почивка. Звеното за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане