Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2522 Издаване на становище за потвърждаване пълнотата и съответствието на Доклада за политиката за предотвратяване на големи аварии (ДППГА) на предприятие/съоръжение с нисък рисков потенциал

      Становището за потвърждаване пълнотата и съответствието на Доклада за политиката за предотвратяване на големи аварии (ДППГА) на предприятие/съоръжение с нисък рисков потенциал се предоставя в изпълнение на Наредбата за предотвратяване на големи аварии с опасни вещества и ограничаване на последствията от тях.
  • Съгласуване
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за опазване на околната среда - чл. 106, ал. 2
      • Наредба за предотвратяване на големи аварии с опасни вещества и ограничаване на последствията от тях - чл. 2, т. 3, б. б
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Директор
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Министър на околната среда и водите
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Забележка:

        Операторът на ново предприятие и/или съоръжение с нисък рисков потенциал изготвя и подава ДППГА и всяка негова актуализация до директора на РИОСВ, на чиято територия се намира предприятието/съоръжението, в срок до три месеца преди въвеждане в експлоатация на предприятието/съоръжението или преди изменения в него, които водят до промяна в списъка на опасните вещества.

        Директорът на РИОСВ или оправомощено от него длъжностно лице уведомява писмено оператора за допуснатите грешки и непълноти във формата и съдържанието на ДППГА и определя срок до един месец за отстраняването им.

    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора,
    Код за междуселищно избиране: 042
    Телефон за връзка: (042)692211
    Адрес на електронна поща: office@stz.riew.gov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, обедна почивка 30 минути от 12:00 до 12:30 ч. офис- фронт с работно време от 9:00 до 17:30ч. без прекъсване
    Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане