Предмет:
Заличават се посочените в таблицата групи обекти, които са вписани в регистъра на обектите с обществено предназначение:
КОД Групи обекти с обществено предназначение
01. Централни водоизточници
02. Местни водоизточници
03 Минерални водоизточници
04. Водоснабдителни обекти, съоръжения за питейно-битово водоснабдяване
05 Плувни басейни
06. Плажове и места за къпане
07. Средства за подслон - вилни и туристически селища
08. Хотели, мотели и семейни хотели
09. Къмпинги и туристически хижи - туристически хижи, туристически учебни центрове и туристически спални
10. Места за настаняване - пансиони, общежития за възрастни, почивни станции, самостоятелни стаи, вили, къщи и бунгала
11. Спортни обекти - стадиони, спортни зали и игрални площадки
12. Фитнес- центрове и зали
13. Театри, киносалони, концертни зали и читалища
14. Компютърни и интернет зали
15. Игрални зали
16. Бръснарски, фризьорски и козметични салони, сауни, солариуми, ателиета за татуировки и поставяне на обици и други подобни изделия на различни части на тялото, СПА и уелнес центрове
17. Обществени бани и перални
18. Обществени тоалетни
19. Обекти за производство на козметични продукти
20. Обекти за съхраняване и търговия с козметични продукти
21. (Зал. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.)
22. Железопътни гари, летища, пристанища, автогари, метростанции
23. (Зал. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.)
24. Транспортни средства за обществен превоз - влакове, самолети, кораби, автобуси, трамваи, тролеи, метровлакове
25. Транспортни средства със специално предназначение - санитарни автомобили за превоз на болни
26. Транспортни средства със специално предназначение - автомобили за превоз на лекарства и консумативи в хуманната медицина
27. (Зал. - ДВ, бр. 38 от 2011 г., в сила от 17.05.2011 г.)
28. Транспортни средства със специално предназначение - автомобили за превоз на тленни останки
29. Детски ясли и градини
30. Заведения за социални услуги за деца и ученици
31. Училища и висши училища
32. Ученически и студентски общежития
33. Школи - музикални, езикови, спортни бази за детски и ученически отдих и туризъм и центрове за работа с деца
34. (Зал. - ДВ, бр. 61 от 2008 г.)
35. Обекти с източници на йонизиращи лъчения 1 степен
36. Обекти с източници на йонизиращи лъчения И степен
37. Обекти с източници на йонизиращи лъчения III степен
38. (Зал. - ДВ, бр. 61 от 2008 г.)
39. (Зал. - ДВ, бр. 61 от 2008 г.)
40. Селскостопански аптеки
41. Гробищни паркове
42. Специализирани институции за предоставяне на социални услуги - домове за деца, домове за възрастни хора с увреждания, социални учебно-професионални центрове, домове за стари хора, приюти и центрове за временно настаняване
43. Оптики
44. Здравни кабинети
45. Обекти, в които се прилагат неконвенционални методи за благоприятно въздействие върху индивидуалното здраве
46. Обекти с излъчващи съоръжения, които са част от електронна съобщителна мрежа, като: базови и радиорелейни станции, радио- и телевизионни предаватели и ретранслатори, радиолокаторни и навигационни станции и други.
Тази процедура НЕ се прилага за следните обекти:
1. лечебни заведения,
2. предприятия за производство и търговия на едро с лекарства,
3. аптеки,
4. дрогерии,
5. предприятия за производство, съхраняване и търговия с храни,
6. обекти за обществено хранене.
Заявител:
Всяко физическо или юридическо лице, което е преустановило дейността си във вписания в регистъра обект с обществено предназначение на територията на област Добрич.
Необходими документи:
Заявление до Директора на РЗИ - Добрич от лицето, подало уведомление за откриване на обект с обществено предназначение или упълномощено от него лице.
НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА
1. В Център за административно обслужване в РЗИ-Добрич (гр. Добрич, ул. Св. Св. Кирил и Методий №57, стая 111, ет. 1), като същото може да се внесе устно, след попълване от длъжностното лице на протокол съгласно образец и се завежда в АИС за документооборот.
2. По електронен път по смисъла на Закона за електронното управление, на електронната поща на РЗИ-Добрич: rzi-dobrich@mh.government.bg.
3. Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9300 гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57 (разходите за доставка са за сметка на заявителя).
4. На профила на Регионална здравна инспекция-Добрич (ЕИК 176031070), регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.
При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено и се определя срок за отстраняването им.
Вътрешен ход на процедурата:
Заличаването на регистрацията се извършва с писмена заповед на Директора на РЗИ.
Лицето, подало уведомление за откриване на обект с обществено предназначение или упълномощено от него лице подава заявление до Директора на РЗИ-Добрич, когато са налице обстоятелствата по чл. 12, ал. 1, т. 1 и т. 2 от от Наредба № 9 в Центъра за административно обслужване.
Подаденото заявление се завежда в автоматизирана информационна система за документооборот от служител на ЦАО на РЗИ-Добрич. След резолюции на Директора на РЗИ - Добрич, на директора на дирекция ОЗ и началник отдел ДЗК, преписката се предава за изпълнение на служител в отдел ДЗК, който подготвя заповед за заличаване на обекта. Същата се предава на Директора на РЗИ - Добрич за подпис.
Когато са налице обстоятелствата по чл. 12 (1) от Наредба № 9, констатирани от държавен здравен инспектор, същият изготвя заповед за заличаване на обекта от регистъра и я предава на Директора на РЗИ за подпис.
Заповедта на Директора на РЗИ подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването на заповедта не спира нейното изпълнение.
Срок за извършване на услугата:
Заличаване от регистъра на обекти с обществено предназначение се извършва в 7- дневен срок от подаване на заявлението в ЦАО на РЗИ-Добрич.
НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА
Изходящият документ може да бъде получен:
1. В Център за административно обслужване на РЗИ-Добрич, ет. 1, стая 111 лично или чрез упълномощено лице.
2. На посочен точен адрес, в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор, документът се изпраща:
· Като вътрешна пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенска услуга се заплаща от заявителя (получателя) при доставяне на пратката;
· С международна препоръчана пощенска пратка след предплащане на цената за пощенски услуги от заявителя към съответния орган. Цената за пощенски услуги се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при предаване на пратката.
3. На електронен адрес съгласно Закона за електронното управление.
4. На профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.