Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2479 Издаване на одобрение на членове на управителни и контролни органи, лица, които управляват дейността и други лица, които могат да сключват самостоятелно или съвместно с друго лице сделки за сметка на управляващо дружество

      Членовете на управителни и контролни органи, лицата, които управляват дейността и другите лица, които могат да сключват самостоятелно или съвместно с друго лице сделки за сметка на управляващо дружество, подлежат на одобряване от заместник-председателя преди вписването им в търговския регистър, а физическите лица, които представляват юридически лица - членове на управителните и контролните органи на управляващо дружество – преди определянето им за представители на юридическите лица.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Ценни книжа
    • На основание на:
      • Закон за дейността на колективните инвестиционни схеми и на други предприятия за колективно инвестиране - чл. 93, ал. 7
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • 15 дневен срок от подаване на заявлението
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Административен съд-София област
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд-София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • На основание чл. 13, ал. 3 от ЗКФН решението може да бъде обжалвано по съдебен ред пред Административен съд-София област в 14 – дневен срок от съобщаването му. Обжалването на решението не спира изпълнението на индивидуалния административен акт. При обжалване чл. 166 от Административнопроцесуалния кодекс не се прилага.

         

         

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
      • Електронен регистър и картотека
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)94 04 999
    Факс: (02)9404606
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане